ineke-andre-australie.reismee.nl

Op de fiets

Fietsen door Sydney is een belevenis. Beginnen in The Rocks, op een echte Trek TR fiets. Een goeie! Bij binnenkomst meteen alles inleveren (rugzak, kleding, alles wat je overdreven had meegenomen). Alleen een heel klein stuurtasje met water en fototoestel mag mee. En een helmpje. Moest voldoende zijn. Een groepje van 10; Denemarken, USA, en een Chinese. En dan de stad door; de Harbour Bridge echt op (Chinese: ik heb hoogtevrees), naar een local brewery (goed bier!), langs alle kades, Hyde Park, Chinese Quarter, door de Botanische tuin en tenslotte Opera House. Veel smeren met de zonnebrandcrème van de gids. Fantastisch tochtje want eindelijk begin je de stad te begrijpen. Na 4 uur totaal uitgewoond. Slapen in hotel om bij te komen. En dan eten in een geweldig visrestaurant. Het is wel werken.

Marion

Je moet niet denken dat dit een luie vakantie is hoor! Werken moeten jullie want anders zie je niets. ?

Liesbeth

Jeetje wat hebben jullie al veel gezien en gedaan, zelfs naar de opera geweest.
Nadat ik vanmorgen de foto van de koala had ontvangen werd het echt tijd om jullie blog te bekijken.
Nu ook de andere foto's gezien, beetje vreemd om jullie daarop te zien en te beseffen dat jullie aan de andere kant van de wereld zijn. Jullie verhalen geven goed weer wat jullie meemaken en dat lijkt me om nooit meer te vergeten.....fantastisch!!